Els clubs interessats en organitzar conjuntament amb la Federació la Festa Catalana dels Escacs del 2018, cal que presentin les seves propostes abans del dia 23/02/2018 a les 19 hores. La Federació valorarà les opcions presentades i decidirà si accepta alguna de les propostes, obre un nou termini de licitació o l’organitza la pròpia Federació. Tindran prioritat les licitacions dels clubs de Barcelona, ja que aquest any li tocaria organitzar-la a la Delegació de Barcelona.

Els actes a organitzar són els següents:

  • Dia 23/09/2018: Campionat de Catalunya de partides ràpides per equips. La participació aproximada d’altres anys a Barcelona ha estat d’uns 80-90 equips de 4 jugadors. Horari de 9:30 a 13:30. Activitats paral·leles complementàries per acompanyants (visita turística guiada).
  • Dia 23/09/2018: Dinar de germanor, capacitat de 300 persones. Horari de 14:30 a 18 hores. Lliurament de premis de la temporada durant el dinar de germanor.

EL CLUB ORGANITZADOR ES FA CÀRREC DEL SEGÜENT:

Fer la sol·licitud i enviar-la per correu electrònica, en la qual ha d’indicar: 

a)  LOCAL DE JOC :

  1. Indicar si disposa d’aire condicionat.
  2. Indicar si disposa de connexió a Internet.
  3. Indicar tipus de local: si és un pavelló, un club, un hotel o un local municipal o privat.
  4. Indicar els metres quadrats disponibles per a la competició.
  5. Fer-se càrrec de les següents despeses derivades de l’organització del torneig: Pagament de les despeses derivades de la sala de joc: Lloguer, muntatge, taules, numeració de les taules, plafó informatiu, cadires, megafonia, material oficina (folis, tisores, bolígrafs, cel·lo, tinta impressores, xinxetes, etc.) i el transport del material.

b)  OFERTA  HOTELERA PER DORMIR LA NIT ANTERIOR A LA FESTA:

  1. Indicar nom de l’hotel amb capacitat d’habitacions, categoria (nombre d’estrelles, hostal, apartahotel, etc.), tipus de dinar (bufet o menú), preus, serveis addicionals de l’hotel (piscina, aire condicionat, Internet, etc.).
  2. Garantir una capacitat hotelera garantida d’un mínim d’allotjament de 10-15 persones.
  3. Indicar distància de l’hotel a la sala de joc.

c) RESTAURANT:

Fer una proposta de dinar de germanor en  el restaurant o càtering amb diferents alternatives i preus de menús. El restaurant amb una capacitat aproximada de 300 persones haurà de disposar de megafonia i d’espais amplis (amb bona visibilitat per a tots els assistents) per poder realitzar el lliurament de premis.

d) ALTRES:

  1. Opcionalment, fer-se càrrec de les despeses derivades per aconseguir i lliurar un obsequi de record als participants i acompanyants a la Festa. 
  2. Organitzar conjuntament amb la Federació activitats paral·leles per als acompanyants com ara: visita guiada, conferències, etc.
  3. El club organitzador designarà una persona de contacte per als tràmits organitzatius, així com un delegat del club durant els dies de la competició.
  4. Es valorarà la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat i els possibles patrocinadors tant públics com privats.

LA FEDERACIÓ ES FA CÀRREC DEL SEGÜENT

  1. Tota la part tècnica del torneig: inscripcions, confecció de les circulars, informació per Internet, etc.
  2. Supervisar i donar el vist i plau a les instal·lacions, tant de la sala de joc i material de joc, com de l’hotel i les seves condicions (menjar, serveis, etc.).
  3. Nomenar un delegat federatiu que serà el nexe d’unió entre la Federació i l’entitat organitzadora.
  4. Resoldre els temes esportius i disciplinaris que es derivin de l’organització de la competició.
  5. Nomenar i gratificar els tècnics d’arbitratge.
  6. Proporcionar el material de joc i els trofeus de la competició.
  7. Reserva, cobrament i pagament de la despesa hotelera.
  8. Lliurar les invitacions a les autoritats de les institucions públiques i privades que correspongui.
  9. Realitzar un reportatge fotogràfic.