CLUBS

CIRCUIT

RETRANSMISSIONS

Destacats

Protocol de represa de l'activitat esportiva de la FCE

PLA D’ACTUACIÓ PER PREVENIR EL CONTAGI PER COVID‐19 (versió 2.1)

D'altra banda, us recordem que la Federació segueix oberta en atenció telefònica (93.318.59.26) els dies laborables: dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 10:00 a 14:00 hores, i dijous a la tarda, de 15:00 a 19:00 hores.

Per accedir presencialment caldrà demanar cita prèvia i haurà de ser per motius justificats. Serà imprescindible l’ús de mascareta, rentat de mans en entrar i sortir del local i el distanciament d’1,5 metres entre persones.

D'ara endavant, la Federació disposarà d'un compte oficial a Twitter per tal de fer difusió de notícies, òbviament d'àmbit escaquístic, en una plataforma com és aquesta xarxa social. Des del compte, es compartiran les notícies publicades en aquest mateix web, així com les novetats més importants en les quals es veuen involucrats tant els clubs com els jugadors federats a Catalunya.

Aquells usuaris que desitgin mantenir-se informats i que disposin d'un perfil a Twitter poden seguir el compte a @escacs_cat

Preguntes Freqüents

Cercador