CLUBS

CIRCUIT

RETRANSMISSIONS

Destacats

Protocol de represa de l'activitat esportiva de la FCE

PLA D’ACTUACIÓ PER PREVENIR EL CONTAGI PER COVID‐19 (versió 2.1)

D'altra banda, us recordem que la Federació segueix oberta en atenció telefònica (93.318.59.26) els dies laborables: dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 10:00 a 14:00 hores, i dijous a la tarda, de 15:00 a 19:00 hores.

Per accedir presencialment caldrà demanar cita prèvia i haurà de ser per motius justificats. Serà imprescindible l’ús de mascareta, rentat de mans en entrar i sortir del local i el distanciament d’1,5 metres entre persones.

El Gran Mestre Jordi Magem ha estat designat director tècnic de la Federació Catalana d'Escacs. El català compta també amb el títol de FIDE Senior Trainer i en el seu palmarès acumula títols com el de campió de Catalunya i Espanya a nivell absolut o la setzena posició assolida al Campionat del Món de Las Vegas.

S'encarregarà de coordinar els escacs de base, així com de fer un seguiment dels jugadors menors d'edat més destacats de Catalunya i tractar-los personalment. Per consegüent, establirà relació amb els clubs i les famílies dels respectius jugadors, coordinant classes cada setmana, una tutoria per mes i una classe oberta els dissabtes al matí. Posteriorment, redactarà informes que rebrà la Junta Directiva. També participarà en l'establiment de nous formats per als campionats oficials de la Federació.

Li desitgem molta sort i molts encerts.

Preguntes Freqüents

Cercador