CLUBS

CIRCUIT

RETRANSMISSIONS

Destacats

Open Internacional "Ciutat de Barcelona"

Del 27 de setembre al 5 d'Octubre de 2019

Espai Bota de la Fabra i Coats, c/Sant Adrià 20, Barcelona

Bases català en pdf

Bases castellano en pdf

Rules in english pdf

Inscrits/players

INSCRIPCIÓ CIUTAT DE BARCELONA

INSCRIPCIÓ BLITZ CIUTAT DE BARCELONA

XVI Circuit Català d'Oberts Internacionals d'Escacs

Pàgina web Circuit Català

En joc:

XX Obert Internacional de Figueres "Miquel Mas" (Del 13 al 20 d'agost)

III Open Internacional de Sant Adrià de Besòs (Del 14 al 22 d'agost)

Properament:

XXI Open Internacional de Sants, Hostafrancs i la Bordeta (Del 23 d'agost a l'1 de setembre)

Festa Catalana dels Escacs

A Balaguer

6 d'Octubre de 2019

Circular CAT 25/2019 Festa Catalana i Campionat de Catalunya de Ràpides per Equips

Horari obert al públic

L'horari d'estiu d'atenció al públic serà de 9,30h. a 13,30h. des del dia 15 de juliol al 30 d'agost de 2019

PROPOSTA DE MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT GENERAL
Capítol II. Reglament de Competicions de la FCE
Secció 10. Superposició de calendaris esportius

REDACTAT ACTUAL
12.6 Si un jugador representa Catalunya en una prova de la FEDA o la FIDE que se superposa amb una prova oficial de la FCE, la Comissió Esportiva de la FCE estarà facultada per decidir, si s’ajorna o avança la partida, si es concedeix un bye de mig punt (en cas de proves pel sistema suís) o si es troba una altra solució factible i regulada pels reglaments.

PROPOSTA DE REDACTAT NOU
12.6 En el cas que se superposin dues proves del calendari de la FCE, organitzades per la pròpia Federació, o bé un jugador representi Catalunya en una prova oficial d'àmbit superior al català,  la Comissió Esportiva de la FCE estarà facultada per decidir, si s'ajorna o avança una partida, si es concedeix un bye de mig punt o si es troba una altra solució factible i regulada pels reglaments.

MOTIVACIÓ DEL CANVI DE REDACTAT
 El redactat actual només fa referència a proves FEDA o FIDE, però no contempla la possibilitat de coincidència de dues proves organitzades per la pròpia Federació.

PROPOSTA DE MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT GENERAL
Capítol V. Normativa per als torneigs homologats
Secció 2. Registre de torneigs

REDACTAT ACTUAL
4.1 No s’acceptarà el registre de nous torneigs oberts vàlids per elo FIDE que coincideixin amb competicions del calendari oficial organitzats per la pròpia Federació Catalana o altres torneigs homologats de caire internacional, que no respecti la distància d’un radi inferior a 30 Kms.

PROPOSTA DE REDACTAT NOU
La Comissió Esportiva decidirà en cada cas si s'ha de registrar i homologar o no un nou torneig que coincideixi en dates amb una altre ja existent. Es tindrà en compte, entre d'altres factors: la distància, l'antiguitat,l'àrea d'influència, etc.

MOTIVACIÓ DEL CANVI DE REDACTAT
La protecció d'un torneig ja existent no es pot mesurar només per què hagin més o menys de 30 km de distancia, poden haver-hi altres factors difícils de mesurar en un reglament i per això creiem que s'ha d'aplicar el sentit comú en cada cas en concret i que decideixi una comissió federativa.

Cercador

Galeria Flickr