CLUBS

Circular CAT 25/2020 Campionat Intergeneracional Matx Veterans - Fèmines 2020

Enllaç al torneig a la plataforma Lichess: https://cutt.ly/Cf3uaZl

Barcelona World E-Chess Open - Ciutat de Barcelona

Web del Barcelona World E-Chess Open - Ciutat de Barcelona - Del 27 de novembre al 6 de desembre

Versión en castellano - Del 27 de noviembre al 6 de diciembre

English version - From November 27th to December 6th

Annex

Protocol de represa de l'activitat esportiva de la FCE

PLA D’ACTUACIÓ PER PREVENIR EL CONTAGI PER COVID‐19 (versió 2.1)

D'altra banda, us recordem que la Federació segueix oberta en atenció telefònica (93.318.59.26) els dies laborables: dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 10:00 a 14:00 hores, i dijous a la tarda, de 15:00 a 19:00 hores.

Per accedir presencialment caldrà demanar cita prèvia i haurà de ser per motius justificats. Serà imprescindible l’ús de mascareta, rentat de mans en entrar i sortir del local i el distanciament d’1,5 metres entre persones.

PROPOSTA DE MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT GENERAL
Capítol II. Reglament de Competicions de la FCE
Secció 10. Superposició de calendaris esportius

REDACTAT ACTUAL
12.6 Si un jugador representa Catalunya en una prova de la FEDA o la FIDE que se superposa amb una prova oficial de la FCE, la Comissió Esportiva de la FCE estarà facultada per decidir, si s’ajorna o avança la partida, si es concedeix un bye de mig punt (en cas de proves pel sistema suís) o si es troba una altra solució factible i regulada pels reglaments.

PROPOSTA DE REDACTAT NOU
12.6 En el cas que se superposin dues proves del calendari de la FCE, organitzades per la pròpia Federació, o bé un jugador representi Catalunya en una prova oficial d'àmbit superior al català,  la Comissió Esportiva de la FCE estarà facultada per decidir, si s'ajorna o avança una partida, si es concedeix un bye de mig punt o si es troba una altra solució factible i regulada pels reglaments.

MOTIVACIÓ DEL CANVI DE REDACTAT
 El redactat actual només fa referència a proves FEDA o FIDE, però no contempla la possibilitat de coincidència de dues proves organitzades per la pròpia Federació.

PROPOSTA DE MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT GENERAL
Capítol V. Normativa per als torneigs homologats
Secció 2. Registre de torneigs

REDACTAT ACTUAL
4.1 No s’acceptarà el registre de nous torneigs oberts vàlids per elo FIDE que coincideixin amb competicions del calendari oficial organitzats per la pròpia Federació Catalana o altres torneigs homologats de caire internacional, que no respecti la distància d’un radi inferior a 30 Kms.

PROPOSTA DE REDACTAT NOU
La Comissió Esportiva decidirà en cada cas si s'ha de registrar i homologar o no un nou torneig que coincideixi en dates amb una altre ja existent. Es tindrà en compte, entre d'altres factors: la distància, l'antiguitat,l'àrea d'influència, etc.

MOTIVACIÓ DEL CANVI DE REDACTAT
La protecció d'un torneig ja existent no es pot mesurar només per què hagin més o menys de 30 km de distancia, poden haver-hi altres factors difícils de mesurar en un reglament i per això creiem que s'ha d'aplicar el sentit comú en cada cas en concret i que decideixi una comissió federativa.

Preguntes Freqüents

Cercador