REUNIT, el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d’Escacs, en el seu domicili habitual, Sant Adrià, 20, el dia 27/02/2013, per conèixer els temes de la seva competència, i

VIST,  l’escrit del Club Lira Vendrellenca, on informa a la Federació que en el matx de la 4ª ronda del grup I de Tercera Territorial de Tarragona, entre el Pla de Santa Maria "A" i La Lira Vendrellenca "D", que es va ajornar pel carnelltoltes, l´equip local no disposava de planilles per apuntar les jugades.

ATÈS, el que diu el Reglament General de Competicions de la FCE i les Lleis dels Escacs de la FIDE:

Funcions del Delegat al Reglament de la FCE:

3.2.1 Hauran de comprovar els rellotges, el seu funcionament i col•locar-los a les taules, al costat dels escaquers junt amb les planilles d’anotació. El delegat local col•locarà tots els rellotges amb la mateixa orientació al cantó del tauler on tinguin millor visibilitat per als delegats.

Lleis dels Escacs de la FIDE

Art. 8 En el transcurs de la partida cada jugador està obligat a anotar les seves pròpies jugades i les del seu adversari en la forma correcta, jugada rere jugada, de forma tan clara i llegible com sigui possible, en anotació algebraica (veure apèndix C), en la planella prescrita per a la competició. Està prohibit anotar les jugades abans de fer-les, excepte quan el jugador estigui reclamant taules segons els articles 9.2,

RESOLUCIÓ:

Amonestar el club Pla de Santa Maria i al seu delegat del Campionat per Equips, ja que és IMPRESCINDIBLE, disposar de planilles d’anotació, tal com indiquen les Lleis dels Escacs i la normativa de la Federació Catalana.

El jugador està obligat a anotar les jugades i el club local és el responsable de què hagin a la seva disposició les planilles.

Aquest Comitè dóna per bo el resultat del partit, ja que els dos clubs es van posar d’acord en jugar les partides, però l’equip visitant es podia haver negat a disputar el matx.

En cas de reincidència el club Pla de Santa Maria i el seu delegat podrien ser sancionats d’una manera més greu.

Barcelona, 27 de febrer de 2013