REUNIT, el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d'Escacs (FCE) per conèixer els temes de la seva competència, i
VIST, l'acta del partit Cerap Riudoms- Vila-seca, ronda 3 Grup I de Preferent Tarragona.
ANTECEDENTS DEL FET
Al jugador A.M.A tauler 1 del Vila-seca li va sonar (11:15) el mòbil fort i surt de la sala.
FONAMENTS DE DRET
Reglament de Disciplina Esportiva
Article 30. Telèfons mòbils a la Lliga Catalana.
1.- Quan a un jugador li soni el telèfon mòbil durant la Lliga Catalana, s'anotarà a l'acta del matx, i es continuarà la partida.
2.- Posteriorment al partit s'informarà al Comitè de Competició de la FCE.
3.- A la primera vegada que el Comitè de Competició de la FCE, rebi un comunicat a un acta, farà un avís al jugador al qual ha sonat el mòbil.
4.- Si en una segona acta, d'un altre partit, s'informa que li ha tornat a sonar el mòbil al mateix jugador, el Comitè de Competició de la FCE el podrà sancionar amb inhabilitació per una o més rondes.
5.- Si a un jugador li sona el mòbil i a més contesta la trucada, s'anotarà a l'acta, continuarà la partida i el Comitè de Competició decidirà la sanció, que podria comportar la pèrdua de la partida.
CONSIDERACIONS
El senyor A.M.A., ni contesta ni al·lega res a favor seu.
DECISIÓ
Per la present resolució s'acorda:
Avisar el jugador A.M.A. del club VILA-SECA que en cas de reincidència podria ser sancionat amb inhabilitació.
Contra aquesta resolució pot interposar-se en el termini màxim de 10 dies hàbils següents a la notificació de l'acte impugnat davant el Comitè d'Apel·lació de la Federació Catalana d'Escacs.
Comitè de Competició de la FCE
Barcelona, 6 de març de 2025