CLUBS

RETRANSMISSIONS

Destacats

Retransmissió en directe de la Lliga Catalana

Cada dissabte, a partir de les 16:30 hores, es retransmetran dues partides de divisió d'Honor. Aquesta setmana:

Grup I: Foment - Barberà

Grup II: Figueres - Olot

Chess24

Telèfon resultats (només Divisió Honor): 689.625.046

Copa Catalana - Fases Territorials 2023

Barcelona - Equips inscrits

Girona - Equips inscrits

Tarragona - Equips inscrits

Lleida - Equips inscrits

Campionat de Catalunya individual d'edats 2023

Pàgina del torneig

Criteris de distribució i places classificatòries

Fases prèvies

Es convoca a la sessió d'Assemblea General Ordinària, que se celebrarà a la localitat de Barcelona, Carrer Sant Adrià, 20 (Recinte Fabra i Coats), el proper dia 11 de juny de 2022, a les 9.30 hores en primera convocatòria i a les 10 hores en segona convocatòria.

Documentació de l'assemblea

Ordinària i Extraordinària:

Es convoca a la sessió d’Assemblea General, que se celebrarà telemàticament el dissabte dia 28 de novembre de 2020, a les 10 hores. La Federació enviarà per correu electrònic als assistents, amb un mínim de 24 hores d’antelació l’enllaç per poder accedir-hi.

Es convoca a la sessió d’Assemblea General Ordinària, que se celebrarà telemàticament amb el programa zoom, el dia 19 de setembre de 2020, a les 10 hores. La Federació enviarà per e-mail als assistents, amb un mínim de 24 hores d’antelació l’enllaç per poder accedir-hi. Cal informar de l’assistència mitjançant correu electrònic a federacio@escacs.catnomés una persona per club.

No s'entregarà la documentació en paper.

Preguntes Freqüents

Botiga en línia