REUNIT, el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d’Escacs, en el seu domicili habitual, Gran Via de les Corts Catalanes, 594, 7è-1a de Barcelona,  a les 12 hores del dia 20 de maig de 2010 per conèixer els temes de la seva competència, i

VIST,  la reclamació del C.E. Cirera de les Finals Catalanes del Campionat de Catalunya per Equips 2010, on denuncien que el jugador Santiago Sánchez de la Lira Vendrellenca es negava a anotar les seves jugades.

ATÈS, el que diuen les Lleis dels Escacs de la FIDE:

8.1 En el transcurs de la partida cada jugador està obligat a anotar les seves pròpies jugades i les del seu adversari en la forma correcta, jugada rere jugada, de forma tan clara i llegible com sigui possible, en anotació algebraica (veure apèndix C), en la planella prescrita per a la competició...

Per tot això, en la present resolució s’acorda:

Sancionar el jugador Santiago Sánchez de la Lira Vendrellenca a un partit d’inhabilitació que haurà de complir a la primera ronda del Campionat de Catalunya per Equips de la propera temporada 2011. En cas de reincidència podria ser sancionat amb més gravetat.

Barcelona, 20 de maig de 2010