REUNIT, el Comitè d’Apel.lació de la Federació Catalana d’Escacs, en el seu domicili habitual, Gran Via de les Corts Catalanes, 594, 7è-1a de Barcelona, a les 19  hores del dia 10 de maig de 2007 per conèixer els temes de la seva competència, i

VIST,  l’acta de l’encontre entre els equips de Piera i Gavà B de la Final Catalana de Segona Categoria del Campionat de Catalunya per Equips on el jugador Ivan Pacheco del Gavà denuncia que creu que al seu contrincant Pere Esteve li han dit una jugada. El jugador i equip del Piera ho neguen.

VIST, l’escrit d’apel·lació del Club Escacs Gavà

ATÈS, que existeixen versions contradictòries entre els equips del Piera i el Gavà i que no queda demostrat que el jugador del Piera Pere Esteve fos ajudat en la seva partida dient-li la jugada un company del seu equip. El mateix jugador del Gavà Ivan Pacheco no ho assegura sinó que diu que ho creu.

ATÈS, que l’únic fet reconegut per part del Piera és la indicació del Sr. Vilches (President del club) de què havia de guanyar la seva partida. Aquesta indicació, és un fet habitual en el Campionat de Catalunya per Equips i no pot ser motiu de sanció amb la pèrdua del punt perquè no ha existit una interferència efectiva que variés el transcurs normal de la partida i perquè el reglament tampoc indica que aquesta hagi de ser la sanció en el cas d’haver existit interferència efectiva.

Ratificar la resolució del Comitè de Competició en tots els seus punts.

Contra aquesta resolució pot interposar-se recurs, en el termini màxim de 10 dies hàbils següents a la notificació de l’acte impugnat, davant el Tribunal Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya.

EL COMITÈ D’APEL.LACIÓ DE LA FCE

Barcelona, 10 de maig de 2007