REUNIT, el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d’Escacs, en el seu domicili habitual, Gran Via de les Corts Catalanes, 594, 7è-1a de Barcelona,  a les 12 hores del dia 2 de març de 2009 per conèixer els temes de la seva competència, i

VIST,  l’acta del partit Palafolls – Banyoles B de la ronda 9 del Campionat de Catalunya per Equips de categoria Primera, on l’equip del Palafolls reclama que al jugador Jordi Chalmeta del Banyoles li ha sonat el mòbil i l’equip del Banyoles reclama que el jugador  Caballero del Palafolls s’ha marxat sense acabar la partida..

1. Donar per perduda la partida al jugador Caballero del Palafolls per abandonar la sala de joc i no continuar la partida.

2. Amonestar al jugador Jordi Chalmeta del Banyoles perquè li ha sonat el mòbil durant la partida.

El resultat del matx queda:

Palafolls 4,5 – Banyoles B 3,5

Barcelona, 2 d’abril de 2009