REUNIT el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d’Escacs, en el seu domicili habitual, Gran Via de les Corts Catalanes, 594, 7è-1a de Barcelona, el dia 15 de febrer de 2012 ha decidit sobre els següents temes de la seva competència.

VIST,  l’acta del partit entre el Calldetenes i el Catalunya C de la tercera ronda del Campionat de Catalunya per Equips a la Primera categoria de Barcelona, on el jugador Jordi Escalé, número 13 de la llista substitueix el jugador número 10 Armand Gutierrez i ocupa el tauler número 6, quan per la llista li tocaria ocupar el número 7.

ATÈS, l’art. 7.2 del Reglament del Campionat de Catalunya per Equips que diu:

7.2      En totes les categories, els jugadors hauran d’alinear-s’hi per rigorós ordre de forces; És a dir, que un jugador mai no pot jugar en el mateix equip, darrera d’un altre amb número superior (teòric més fluix).

Donar el matx per perdut, per alineació indeguda al Club Escacs Calldetenes. Actualment no existeix la figura de la substitució i, per tant, aquest no pot ser motiu d’alterar l’ordre dels jugadors en la seva alineació.

Inhabilitar el delegat del Calldetenes (com a delegat) per a la ronda 5 del Campionat de Catalunya per Equips.

El resultat final del matx és el següent:

Calldetenes 0 – Catalunya C 8

Les partides comptabilitzaran per elo d’acord amb els resultats reals que es van produir al partit.

Barcelona, 15 de febrer de 2012