REUNIT, el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d’Escacs, en el seu domicili habitual, Gran Via de les Corts Catalanes, 594, 7è-1a de Barcelona,  a les 12  hores del dia 16 de març de 2011 per conèixer els temes de la seva competència, i

VIST,  L’acta del partit del Campionat de Catalunya per Equips entre la Lira Vendrellenca B i el Tarragona C, ronda 4, de la Categoria Preferent de Tarragona on tres jugadors del Tarragona van arribar amb mitja hora de retard a l’inici del partit.

ATÈS, el que diu la Circular 49/2010 corresponent al Campionat de Catalunya per Equips:

HORARI I RITME DE JOC

A la Divisió d'Honor, el dia i hora de joc serà el dissabte a les 16,30 hores. A la resta de categories el dia de joc serà el diumenge i els encontres començaran a les 9,30 hores. El ritme de joc per totes les categories serà de 90 minuts per jugador amb increments de 30 segons per jugada efectuada. Perdrà la partida el jugador que es presenti amb més d'una hora de retard de l'hora oficial del començament de l'encontre.

1. Inhabilitar els delegats d’ambdós equips (com a delegats) per dues rondes (la 8 i la 9) del Campionat de Catalunya per Equips, per desconeixement dels reglaments i circulars federatives.

2. Que les partides perdudes per incompareixença no comptabilitzin a l’elo del jugadors que no se’ls va permetre disputar les seves partides (Ferran Martinez, Salvador Cucurull i R. Domingo Pavia).

El resultat final del matx, no queda modificat:

Lira Vendrellenca B 7,5- Tarragona C 2,5

Barcelona, 16 de març de 2011