Equips classificats de les fases prèvies de la Copa Catalana 2013
El passat diumenge 13 de gener es van disputar les fases prèvies de la Copa Catalana a les quatre delegacions catalanes.
Equips classificats de les fases prèvies de la Copa Catalana 2013
El passat diumenge 13 de gener es van disputar les fases prèvies de la Copa Catalana a les quatre delegacions catalanes.
ACTE D’OBERTURA
Efectuat l’acte d’obertura de les pliques a la seu de la Federació Catalana d’Escacs el divendres 11 de gener de 2013 a les 19:00 hores, el resultat ha estat el següent.
RELACIÓ DE PLIQUES I ASPIRANTS
PLICA | DNI ASPIRANT |
1 | 743 – K |
2 | 850 – B |
3 | 191 – S |
4 | 487 – W |
5 | 345 – B |
6 | 889 – T |
7 | 764 – B |
8 | 271 – L |
9 | 571 – H |
10 | 333 – B |
11 | 195 – Z |
12 | 327 – L |
13 | 977 – X |
14 | 859 – E |
15 | 649 – V |
Consultar els resultats de l'examen
Barcelona, a 11 de gener de 2013.
Davide Vega D’Aurelio
Delegat del Comitè Tècnic d’Àrbitres de la F’.C.E
Normativa de les Fases Prèvies del Campionat d'Edats Individuals del Pla de Lleida.
CT. EDATS - FASE PRÈVIA AL CAMP DE TARRAGONA
LICITACIÓ LOCAL DE JOC I ARBITRATGE
DATES
SUBVENCIÓ PER AL CLUB ORGANITZADOR:
HONORARIS ARBITRATGE:
Es faran 2 partides cada jornada, de 9:30 a 14 h.
Els clubs interessats en organitzar aquesta prova i arbitres interessats en arbitrar-la hauran d'enviar un correu electrònic a federacio@escacs.cat sol·licitant-ho.
Termini per enviar les sol·licituds: 22 de gener de 2013.
PREFERENT LLEIDA | PRIMERA LLEIDA | ||
10 taulers | 8 taulers | ||
1 | VALLFOGONA | 1 | BELLPUIG |
2 | BALAFIA | 2 | VILABARCA |
3 | GUISSONA | 3 | LLEIDA C |
4 | VILANOVENC | 4 | IVARS D'URGELL |
5 | ELEFANT | 5 | ANDORRA C |
6 | ALMENAR | 6 | PONTS |
7 | BAIX SEGRE | 7 | TARREGA B |
8 | SEU D'URGELL | 8 | VACANT |
9 | MOLLERUSSA | ||
10 | ANDORRA B |
SEGONA LLEIDA | TERCERA LLEIDA | ||
6 taulers | 4 taulers | ||
1 | VALLFOGONA B | 1 | VALLFOGONA C |
2 | ALTA RIBAGORÇA | 2 | PONENT (1) |
3 | IVARS D'URGELL B | 3 | TORNABOUS |
4 | PONTS B | 4 | MOLLERUSSA B |
5 | VILANOVA | 5 | ALCOLETGE A |
6 | JUNEDA | 6 | ALMENAR B |
7 | PARDINYES | 7 | ALCOLETGE B |
8 | LLEIDA D | 8 | Vacant |
9 | Vacant | 9 | PONTS C |
10 | BALAGUER B | 10 | BALAGUER C |
(1) L'equip de Ponent jugarà totes les rondes al seu local. |
CALENDARI (Preferent, segona i tercera)
RONDA | ||
1 | 20-01-13 | 1-10 2-9 3-8 4-7 5-6 |
2 | 27-01-13 | 10-6 7-5 8-4 9-3 1-2 |
3 | 03-02-13 | 2-10 3-1 4-9 5-8 6-7 |
4 | 10-02-13 | 10-7 8-6 9-5 1-4 2-3 |
5 | 17-02-13 | 3-10 4-2 5-1 6-9 7-8 |
6 | 24-02-13 | 10-8 9-7 1-6 2-5 3-4 |
7 | 03-03-13 | 4-10 5-3 6-2 7-1 8-9 |
8 | 10-03-13 | 10-9 1-8 2-7 3-6 4-5 |
9 | 17-03-13 | 5-10 6-4 7-3 8-2 9-1 |
CALENDARI (Primera)
RONDA | ||
1 | 20-01-13 | 1-8 2-7 3-6 4-5 |
2 | 27-01-13 | 8-5 6-4 7-3 1-2 |
3 | 03-02-13 | 2-8 3-1 4-7 5-6 |
4 | 10-02-13 | 8-6 7-5 1-4 2-3 |
5 | 17-02-13 | 3-8 4-2 5-1 6-7 |
6 | 24-02-13 | 8-7 1-6 2-5 3-4 |
7 | 03-03-13 | 4-8 5-3 6-2 7-1 |
QUADRE D'ASCENSOS I DESCENSOS
Baixa un equip de Lleida de la Segona Divisió | No baixa cap equip de Lleida de la Segona Divisió | |
pugen de Preferent a Segona divisió | El primer classificat | El primer classificat |
Baixen de Preferent a Primera | El desè classificat | El desè classificat |
pugen de Primera a Preferent | El primer classificat | El primer i segon classificat |
Baixen de Primera a Segona | No en baixa cap | No en baixa cap |
pugen de Segona a Primera | Els 3 primers classificats | Els 4 primers classificats |
Baixen de Segona a Tercera | El novè classificat | El novè classificat |
pugen de Tercera a Segona | Els 5 primers classificats | Els 6 primers classificats |
S'ha retirat l'equip del Masroig del grup de Tercera Categoria Tarragona Sud. El número tres del grup passa a ser una vacant.
El pagament del deute pendent dels clubs es pot realitzar a qualsevol compte de la Federació:
CAIXABANC : 2100 0429 61 0200128214
CATALUNYA CAIXA : 2013 0088 61 0200445978
BANC DE SABADELL : 0081 0191 98 0001325540
A TOTS ELS TÈCNICS DE RETRANSMISSIÓ
Benvolgut amic/amiga:
És un plaer dirigir-me a tu per oferir-te la possibilitat realitzar la retransmissió de les proves següents:
Competició: |
Campionat de Catalunya per Equips |
|
Lloc: |
Local del Scc Sabadell |
|
Data: |
19 de gener, |
|
Preu: |
115,00 € (inclosa dieta dinar) |
|
Observacions: |
Competició: |
Campionat de Catalunya per Equips |
|
Lloc: |
Local Escola d'Escacs BCN |
|
Data: |
26 de gener, |
|
Preu: |
115,00 € (inclosa dieta dinar) |
|
Observacions: |
Si tens intenció realitzar alguna d'aquestes retransmissions, demana-ho per correu electrònic a la Federació Catalana d’Escacs (federacio@escacs.cat ) abans del proper 14 de gener de 2013.
NOTA: El club local triarà el tècnic d'entre tots els licitants de les rondes.
8 de gener de 2013.
·PREU DE LA LLICÈNCIA
Llicència Sènior |
32,00 € |
Llicència majors de 65 i sub-16 |
18,40 € |
Llicència sènior per a 15 mesos |
40,00 € |
Llicència per a 15 mesos majors de 65 i sub-16 |
23,00 € |
Llicència de Sub-14 |
6,70 € |
Llicència per a 15 mesos de Sub-14 |
8,40 € |
Llicència sub-10 |
2,00 € |
Llicència arbitres |
32,70 € |
La quota de club 2013 |
180,00 € |
Butlletí 2013 |
6,00 € |
Registre torneig homologat (suís)/per cada grup |
60,00 € |
Registre torneig homologat (R.R.)/per cada grup |
30,00 € |
·MATERIAL I IMPRESOS
Imprès d'acta |
0,35 € |
Planilles (unitat) |
0,15 € |
Paquet planilles (100 unitats calcables) |
5,00 € |
Paquet planilles (500 unitats calcables) |
25,00 € |
Paquet d'actes (100 unitats) |
25,00 € |
Peces plàstic nº 5/6 |
12,00 € |
Tauler plàstic nº 5/6 |
6,00 € |
Mural portàtil |
150,00 € |
Certificació |
8,00 € |
Rellotges DGT 2010 |
57,00 € |
Fotocòpies |
0,20 € |
Tauler de fusta |
30,00 € |
Peces de fusta nº 5 |
40,00 € |
Diploma Mestre Català emmarcat |
10,00 € |
|
|
Els clubs interessats en organitzar conjuntament amb la FCE la Festa Catalana dels Escacs d’enguany, i totes les activitats paral·leles cal que presentin les seves propostes abans del dia 12/03/2013 a les 19,30 hores. La Federació valorarà les opcions presentades i en el termini d’una setmana decidirà si accepta alguna de les propostes, obre un nou termini de licitació o l’organitza la pròpia Federació.
Els actes a organitzar conjuntament amb la FCE són els següents:
Dia 28/09/2013: Possible reunió d’organitzadors del Circuit Català d’Oberts Internacionals de 10,30 a 13,30 hores. Dinar per als participants en la reunió. Campionat de Catalunya Individual de partides llampec amb la participació d’entre 100 i 150 jugadors. Horari de 17 a 20 hores.
Dia 28/09/2013: Possible reunió d'àrbitres de la Federació Catalana d'Escacs de 10 a 13,30 hores.
Dia 29/09/2013: Campionat de Catalunya de partides ràpides per equips. La participació aproximada d’altres anys ha estat d’uns 65-75 equips de 4 jugadors. Horari de 9,30 a 13,30. Activitats paral·leles complementàries per acompanyants (visita turística guiada).
Dia 29/09/2013: Dinar de germanor, capacitat mínima a partir de 300 persones. Horari de 14,30 a 18 hores.
Dia 29/09/2013: Lliurament de premis de la temporada de les proves oficials i el Circuit Català. Durant el dinar de germanor.
En les sol·licituds d’organització s’ha d’indicar:
a) LOCAL DE JOC :
1) Indicar si disposa d’aire condicionat.
2) Indicar si disposa de connexió a internet de banda ample (ADSL).
3) Indicar tipus de local: si és un pavelló, un club, un hotel o un local municipal o privat.
4) Indicar els metres quadrats disponibles per a la competició.
5) Aconseguir, conjuntament amb la FCE, el material esportiu necessari per jugar amb les millors condicions possibles (rellotges i jocs).
6) Fer-se càrrec de les següents despeses derivades de l’organització del torneig:
a) Pagament de les despeses derivades de la sala de joc: Lloguer, muntatge, taules, numeració de les taules, cadires, ordinadors i impressores, megafonia, material oficina (folis, tisores, bolígrafs, cel.lo, tinta impressores, xinxetes, etc.).
1) Confecció d’un cartell commemoratiu on hi constaran els patrocinadors de la Federació i del Campionat.
2) Pagament del transport d’anada i tornada del material necessari per al torneig.
3) Indicar altres qualitats d’interès per a la competició ( sala d’anàlisis, de premsa, etc ).
b) MATERIAL DE JOC
1) Indicar si es disposa de taulers i peces de qualitat.
2) Indicar si es disposa de rellotges digitals.
d) OFERTA HOTELERA
1) Indicar hotel: Nom de l’hotel, capacitat d’habitacions, Nombre d’estrelles, tipus de dinar (bufet o menú), preu, serveis addicionals de l’hotel (piscina, aire condicionat, Internet, etc.)
2) Indicar una capacitat Hotelera garantida d’un mínim d’allotjament de 25 persones
3) Indicar distància de l’hotel a la sala de joc / sales de reunió i tipus de transport en cas que sigui necessari.
RESTAURANT (FESTA CATALANA)
Una proposta de dinar de germanor per al diumenge en el restaurant o càtering amb diferents alternatives i preus de menús. El restaurant amb una capacitat mínima de 300 persones haurà de disposar de megafonia i d’espais amplis (amb bona visibilitat per a tots els assistents) per poder realitzar el lliurament de premis.
Una proposta de dinar per als participants en la reunió del Circuit del dissabte (entre 20 a 30 persones).
e) ALTRES
Fer-se càrrec de les despeses derivades per aconseguir i lliurar un obsequi de record als participants i acompanyants a la Festa.
Possibilitat de fer-se càrrec de l’organització del Campionat de Catalunya de partides llampec individual a celebrar el dissabte per la tarda, aportant els premis, que com a mínim han de ser l’import de les inscripcions dels participants.
Organitzar conjuntament amb la Federació activitats paral·leles per als acompanyants com ara: visita guiada, conferències, etc.
El club organitzador designarà una persona de contacte per als tràmits organitzatius, així com un delegat del club durant els dies de la competició.
f) DEMANDA O OFERTA ECONÒMICA DEL CLUB:
Prestacions en serveis (estada hotelera), en personal (proposant col·laboradors), materials o altres que l’organitzador ofereix a la Federació Catalana d’Escacs.
Es valorarà la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat i els possibles patrocinadors tant públics com privats.
LA FEDERACIÓ ES FA CÀRREC DEL SEGÜENT:
1) Tota la part tècnica del torneig: inscripcions, confecció de les circulars, informació per Internet, confecció de cartells indicatius dels equips, planilles d’anotació, etc.
2) Supervisar i donar el vist i plau a les instal·lacions tant de la sala de joc i material de joc, com de l’hotel i les seves condicions (dinar, serveis, etc.).
3) Nomenar un delegat federatiu que serà el nexe d’unió entre la Federació i l’entitat organitzadora.
4) Resoldre els temes esportius i disciplinaris que es derivin de l’organització de la competició.
5) Nomenar i gratificar els tècnics tant d’arbitratge com de retransmissió.
6) Proporcionar els trofeus de la competició.
7) Reserva, cobrament i pagament de tota la despesa hotelera.
8) Lliurar les invitacions a les autoritats de les institucions públiques i privades que correspongui.
9) Realitzar un reportatge fotogràfic.
Els clubs interessats en organitzar conjuntament amb la FCE la Copa Catalana 2013 cal que presentin la seva proposta abans del dia 22/02/2013 a les 19,30 hores. Tindran prioritat els clubs de Tarragona, ja que la Final de la Copa és rotativa i s’organitza cada any en una Delegació diferent. La federació valorarà les opcions presentades i en el termini d’una setmana decidirà si acepta alguna de les propostes. Si no hi ha cap proposta que compleixi els minims establerts, la federació podrà assumir la seva organització o aceptar posteriors ofertes sense tenir l’obligació de fer una nova licitació.
El campionat es disputarà el dia 7 d’abril de 2013 en horari de matí i tarda (cinc rondes matí i quatre tarda).
Horari: Les partides començaran a les 10 hores. Pel matí es jugaran 5 rondes i la resta de rondes es jugaran per la tarda.
Sistema de joc: Lliga per categories, puntuació olímpica.
Ritme de joc: 15 minuts + 5 segons d’increment per partida (escacs actius).
En les sol·licituds d’organització s’ha d’indicar:
a) LOCAL DE JOC :
b) MATERIAL DE JOC
c) OFERTA DE RESTAURANTS:
Preveure una oferta de menjars per als participants a la Copa. (40 equips de 4 persones). El dinar és voluntari i el paga cada club. La Federació no es responsabilitza dels dinars.
El Club organitzador designarà una persona de contacte per als tràmits organitzatius així com un delegat del club durant el dia de la competició.
Es valorarà la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat i els possibles patrocinadors tant públics com privats.
LA FEDERACIÓ ES FARÀ CÀRREC DE:
EL CLUB ORGANITZADOR ES FARÀ CÀRREC DE:
El divendres 13 de maig, la Federació va fer una nova sessió del programa de “Promoció dels escacs en municipis sense club”. En aquesta ocasió el municipi escollit va ser Vilanova del Camí. Aquest municipi de la comarca de l’Anoia ha tingut un creixement de població molt important els darrers anys. A l’actualitat compta amb una població de 12.500 habitants.
L’activitat va comptar amb la participació de molts aficionats als escacs, especialment de més de quaranta nens i nenes alumnes de les escoles Marta Mata, Pompeu Fabra, i Joan Maragall.
També van participar joves jugadors del Club Ateneu Igualadí, població molt propera. En aquest sentit cal agrair la col·laboració d’aquest club, i especialment de la seva presidenta Blanca Torras.
Vam poder comptar amb la participació del jugador del Club d’escacs Sant Boi Bernat Martínez, el qual resideix en aquesta població i exerceix de monitor d’escacs en una escola de la població.
Però va ser especialment significativa la participació del GM Jordi Magem, el qual va estar jugant constantment amb els joves aficionats que van assistir.
Cal agrair la total predisposició a col·laborar de l’Ajuntament de la població, el qual ens va ubicar en un espai molt adequat, a l’espai exterior del Centre polivalent de Can Papasseit. També ens va ajudar molt la publicitat de l’esdeveniment que va fer l’Ajuntament i la seva inclusió dins del programa de la Marató de donació de sang, que tenia lloc a la localitat aquella mateixa tarda. En aquest sentit, agraïm especialment la col·laboració de la tècnica d’esports, Sra. Núria Fàbregas i del regidor d’esports, Sr. Toni Maturana, el qual va acostar-se per veure el desenvolupament de l’activitat.
Circuit Escacs Actius Memorial Albert Badosa
Aquessta setmana s'inicien els Campionats d'Espanya d'edats 2020 a Salobreña (Granada). La primera categoria en desplaçar-se serà la sub-8 que comencen el campionat dimecres, 15 de juliol, a les 9:45 hores.
Us deixem informació per consultar:
Circular CAT/EBA 18/2020 Representació catalana al Campionat d'Espanya d’edats 2020
Protocol FEDA per als Campionats d'Espanya
Documentació que s'ha d'entregar a l'organització del Campionat.
Inscripcions (obertes les categories sub-12, sub-14, sub-16 i sub-18)
RÀNQUINGS
El 24 de juny del 2021 s'inicien els Campionats d'Espanya d'edats 2021 a Salobreña (Granada). La primera categoria en desplaçar-se serà la sub-8 que comencen el campionat el mateix dijous a les 10:00 hores.
Us deixem informació per consultar:
Circular 15/2021 – Convocatoria Campeonatos de España Sub 8 a Sub 18 . Salobreña 2021
Anexo I – Información y Precios Hotel 2021
Anexo II – Formulario de Reserva
Inscripcions (obertes les categories sub-14, sub-16 i sub-18)
RÀNQUINGS
El 29 de juny del 2022 s'inicien els Campionats d'Espanya d'edats a Salobreña (Granada). La primera categoria en desplaçar-se serà la sub-8.
Us deixem informació per consultar:
Inscripcions (obertes les categories sub-14, sub-16 i sub-18)
RÀNQUINGS
Rànquing sub-10
Rànquing sub-12
Rànquing sub-14
Rànquing sub-16
Rànquing sub-18
El 28 de juny del 2023 s'inicien els Campionats d'Espanya d'edats a Salobreña (Granada). La primera categoria en desplaçar-se serà la sub-8.
Us deixem informació per consultar:
Inscripcions (obertes les categories sub-12, sub-14, sub-16 i sub-18)
RÀNQUINGS
Rànquing sub-8
Rànquing sub-10
Rànquing sub-12
Rànquing sub-14
Rànquing sub-16
Rànquing sub-18