El diumenge, 11 de gener, vam gaudir a la nostra territorial d’una gran jornada d’escacs a Salou amb la celebració de la Copa Tarragona. Fins a 24 equips es van reunir als Salons de l’Ajuntament de Salou per disputar aquest torneig d'equips, amb el format d’escacs actius de 15 minuts amb increment de 5 seg/jugada i amb equips de 4 jugadors.
El club col·laborador en l’esdeveniment federatiu, l’Escola d’Escacs Salou, va ser un magnífic amfitrió, aportant una sala polivalent adaptada, amb bona il·luminació i amb espai perquè participants i espectadors gaudissin de la competició.

Vista general de la sala de joc

