REUNIT, el Comitè de Competició i Disciplina Esportiva de la Federació Catalana d’Escacs (FCE), i 

VIST, la petició del jugador S.LL.T, perquè no li compti per elo català la darrera ronda de l’Obert Internacional de Torredembarra, a causa d’una força major, ja que protecció civil va aconsellar no fer desplaçaments per inclemències meteorològiques.

FONAMENTS DE DRET

REGLAMENT DE COMPETICIÓ I DISCIPLINA ESPORTIVA FCE

Article 33. Incompareixences, renúncies, retirades i eliminats.

Apartat 1er.- Incompareixences.

4.- Quan les incompareixences es produeixin justificadament, és a dir, per circumstàncies de força major, s’haurà d’enviar a l’òrgan competent un escrit amb els motius de la incompareixença i les justificacions pertinents.

5.- L’òrgan competent valorarà la documentació i decidirà el procedent.

 

CONSIDERACIONS

Aquest Comitè considera la incompareixença reclamada una causa de força major.

 

RESOLUCIÓ

Estimar la reclamació del jugador S.LL.T i concedir que no li compti la incompareixença per a elo català.

 

Retornar la fiança de 50€.

 

Contra aquesta resolució pot interposar-se en el termini màxim de deu dies hàbils següents a la notificació de l’acte impugnat davant el Comitè d’Apel·lació de la Federació Catalana d’Escacs.

 

Comitè de Competició de la FCE

Barcelona, 19 de setembre de 2025