En aquesta tercera jornada del Campionat d'Espanya Sub8 la representació catalana continua sumant punts i de forma molt positiva. Amb les sis rondes ja jugades, sis esportistes catalans, dels dotze que compon l’expedició, jugaran demà matí a la setena ronda en les deu primeres taules. La part negativa d’aquests bons resultats és que en la següent ronda hi haurà doble enfrontament d’esportistes catalans. Així i tot, celebrar que tothom ja suma dos punts, i hi ha moltes opcions de podi tant masculí com femení.

En la cinquena ronda ens ha portat resultats desiguals amb un total de 6 victòries i 6 derrotes. La següent ronda, la sisena, ha estat força més positiva sumant 8 victòries i 4 derrotes, i tenint en compte que hi ha hagut un derbi català a cinquena taula on s’han enfrontat en Martí Horta i l’Àlex Torres.

Classificació de la representació catalana:

Pos. Nom Pts. Club
5 Gilabert Pons, Guillem 5 PLATJA D'ARO, CLUB ESCACS
8 Horta Masa, Marti 5 GERUNDA, C.E.
10 Uroz Lobato, Daniel 4,5 VILAFRANCA C.E.
11 Colom Mateo, Gael 4,5 TRES PEONS C.E.
19 Torres Korkozha, Alex 4 LIRA VENDRELLENCA
25 Minguez Mendoza, Mar 4 GRAMENET CLUB ESCACS
28 Santpere Lorente, Joel 4 DOS TORRES SANT CUGAT, C.E.
52 Rosell Albareda, Pol 3 SANTA COLOMA DE QUERALT, A.E.
53 Moreno Diaz, Marcel 3 GRAMENET CLUB ESCACS
64 Prieto Pujol, Iria 3 SURIA C.E.
79 Chalmeta Bosch, Joana 2 FOMENT MARTINENC C.E.
80 Lopez Ferrando, Oliver 2 RIU SENIA, CLUB ESCACS

 

Demà dilluns 30 de juny es jugaran dues rondes més, que ja es podrien considerar decisives de cara a la darrera ronda de dimarts. Aquesta tarda, però toca descans, relaxar-se jugant amb els companys i fer un bon bany a la piscina per a refrescar-se. Mola sort i encerts pels nostres esportistes de cara a les darreres partides.

Resultats i classificació Sub8
Retransmissió Sub8
Galeria d’imatges Sub8