A tots els àrbitres integrants del CTA,
Mitjançant aquesta circular es comunica els/les àrbitres designats/des la següent prova oficial de la FCE:
|
Competició |
Obert Memorial Garcia Ilundain 2025 |
|
|
Lloc |
Barcelona | |
|
Dates |
14 de desembre de 2025 |
|
|
Places |
Àrbitre principal Àrbitre adjunt |
IA Manuel Navarro Pérez IA Roger Rodríguez Font |
|
Altres licitacions |
FA Xavier Valios Blanco, AC Èric Gatell Valderrama, AC Joan Manel Marches Rios, AC Laura Martin Pérez, AC Andrés Camilo Navarro Gutiérrez. |
|
Si has estat designat com a àrbitre principal d’aquesta prova, et recordem l’obligació de confeccionar i presentar a la FCE l’informe del torneig segons la normativa establerta en la circular ARB 18/2021 (convé recordar que no es podrà satisfer el pagament dels honoraris establerts fins que l’informe del torneig hagi estat verificat i validat).
Un cop finalitzada la prova, la FCE enviarà un justificant per l'honorari (amb la retenció del 2%) i un altre, si és pertinent, per a les dietes. Serà imprescindible el seu retorn, degudament signat i documentat, per procedir al pagament d'aquest.
Vic, 3 de desembre de 2025
Signat: Vladimir Zaiats
Comissió Gestora del CTAC